Hjelpesenter
Vi har lansert nettbutikk for eksisterende kunder!
Her kan du handle både klaver og ekstrautstyr - og få de levert umiddelbart.
Placeholder text
Vanlige spørsmål
Klave som ikke fungerer
Gå gjennom sjekklisten før du ringer
Før du kontakter brukerstøtte, ber vi deg gjennomføre en rask test av klaven, det tar bare 5 minutter. Dette vil spare deg for tid, ettersom brukerstøtte-teamet vårt vil be deg om å gå gjennom sjekklisten før de hjelper deg.
Har du utført vedlikehold av klaven?
Noen problemer kan skyldes manglende vedlikehold av klaven. Nofence anbefaler at du følger vår vedlikeholdsrutine minst en gang i året for å forebygge problemer.
Klaven er fysisk ødelagt
Før du ringer brukerstøtte, ber vi deg forsikre deg om at klaven er dekket av reklamasjonsretten. Hvis du ønsker, kan du opprette en support-sak eller ringe brukerstøtte direkte. Nummeret finner du nederst på denne siden.
Endre kontoopplysninger
Oppdatering eller endring av kontoinformasjon
Kun admin-brukere kan endre kontoinformasjon som fakturering, levering og generell informasjon. Dette kan gjøres i kontoinnstillinger på kontoportalen, eller ved å klikke på knappen nedenfor.
Legg til og organiser brukere på kontoen din
Med vår brukerstyring kan du enkelt legge til medlemmer i teamet og gi dem roller som passer jobben de gjør, enten det er å styre kontoen, bruke appen eller ta seg av økonomien.
Oppdatering av brukerinnstillinger
Innstillinger for brukerinnlogging som visningsnavn, e-postadresse og passord kan oppdateres i brukerinnstillingene eller ved å klikke nedenfor.
Glemt passord?
Å glemme passord kan være frustrerende, men det er enkelt å løse. Du kan tilbakestille passordet ditt ved å klikke på knappen nedenfor.
Problemer med faktura/betaling
Betalt faktura vises som forfalt
Det kan være flere grunner til at vi tror at du ikke har betalt fakturaen. Klikk på knappen nedenfor for å få instruksjoner om hvordan du løser dette problemet.
Blir belastet for flere klaver enn de som faktisk er i bruk
Vi tar betalt for mer enn 3 dagers bruk per måned. Klaver som etterlates med batteriet i, defineres som klaver i bruk. Husk å ta ut batteriene på klaver som ikke er i bruk. Klikk på knappen nedenfor for oversikt over bruk av klaver.
Legg til flere fakturamottakere
Hvis du vil at flere kontakter skal motta fakturaer, for eksempel en regnskapsfører eller et regnskapsprogram, kan du enkelt legge til flere e-postadresser i kontaktlisten.
Kjøpe ekstra utstyr
Ny kunde
Hvis du ikke har en konto og for øyeblikket ikke bruker Nofence, kan du kjøpe ditt første sett med klaver fra vår nettside
Vi har lansert nettbutikk for eksisterende kunder!
Eksisterende kunder kan nå handle klaver og tilbehør i nettbutikken vår. Vi vil prioritere å ha varer tilgjengelig i denne for eksisterende kunder.
Har du spørsmål om nettbutikken?
Kjøpt brukte klaver
Ny kunde
Hvis du ikke har en konto, men har kjøpt brukte klaver, kan du fylle ut skjemaet for opprettelse av konto ved å trykke på knappen nedenfor.
Eksisterende kunde
Hvis du allerede bruker Nofence og har kjøpt brukte klaver, kan du enkelt legge til klaver på kontoen din:
Gå til klaver i appen og trykk på "+" oppe i høyre hjørne. Alle påslåtte, ikke-registrerte klaver i nærheten av telefonen vil automatisk dukke opp på lista. OBS: Husk å slå på Bluetooth på din mobil.
Vær oppmerksom på at brukte klaver må avregistreres fra den gamle kontoen før de kan legges til en ny konto. Det er bare den forrige eieren som kan fjerne dem fra sin konto.
Nyttige snarveier
Nyttige veiledninger
Send en henvendelse til Brukerstøtte
Du kan sende en henvendelse direkte til brukerstøtte ved å fylle ut et skjema. Ved å svare på spesifikke spørsmål i skjemaet hjelper det oss med å diagnostisere problemet raskest mulig.
Kontakt oss
Brukerstøtte Norge
+47 48 38 64 88
Åpningstider
Man-fre
9:00 - 15:00