Mulige problemer med betalinger
Her er noen av de vanligste problemene vi har registrert når fakturaer vises som ubetalte.
Bankoverføringen inkluderte ikke en referanse, og Nofence kunne ikke koble din betaling opp mot fakturaen
Problem:
Nofence krever at man skriver inn fakturanummeret som referanse når man gjør en bankoverføring for å betale en faktura.
Løsning:
For å løse dette kan du sende Nofence en epost med en bankutskrift vedlagt, og fakturanummeret skrevet i eposten.
Denne e-posten kan du sende til: no.finance@nofence.no
En eldre faktura er fortsatt ikke betalt
Problem:
Nofence kan ha oversett en utestående faktura der systemet ikke før nå har begynt å varsle deg om den.
Løsning:
For å løse dette bør du betale fakturaen med bank-overføring. Betalingsinformasjonen er tilgjengelig på din kontoportal under “betalinger”
Send en henvendelse til brukerstøtte
Du kan sende en henvendelse direkte til brukerstøtte ved å fylle ut et skjema. Ved å svare på spesifikke spørsmål i skjemaet hjelper det oss med å diagnostisere problemet raskest mulig.
Ring brukerstøtte
+47 48 38 64 88
Åpningstider
9 - 15.00
Mandag - Fredag