Vanlige spørsmål om nettbutikken
Her er noen av de vanligste problemene og spørsmålene om nettbutikken.
Hvordan fungerer nettbutikken til Nofence?
Du finner nettbutikken på dine kontosider. Når du har valgt varer og antall bekrefter du kjøpet. Du vil etter kort tid motta en epost fra oss med faktura og betalingsinformasjon. Fakturaen vil ha 14 dagers betalingsfrist, men jo før du betaler jo før vil du motta varene.
Vi vil sende pakken din så snart vi har mottatt din betaling.
Hvor raskt vil klavene bli sendt etter bestilling i nettbutikk?
Hvem kan handle på Nofence sin nettbutikk?
De aller fleste eksisterende kunder kan handle på nettbutikken vår.
Kunder som tidligere har handlet hos oss som privatkunde vil måtte oppgi et organisasjonsnummer før de kan handle i nettbutikken.
Kunder med betalinger hvor forfallsfristen allerede har utløpt vil måtte betale disse før de kan handle i nettbutikken
Om du trenger hjelp til å få tilgang til nettbutikken kan du få hjelp av kundestøtte
Kan jeg bestille færre enn 5 klaver ved bestilling gjennom nettbutikken?
Kravet om å kjøpe minst fem klaver gjelder kun for nye kunder og eksisterende kunder som skal utvide Nofenceholdet sitt til et annet dyreslag.
Har du klaver fra før er det derfor ingen nedre grense for hvor få klaver du kan kjøpe av samme type.
Kan jeg handle nå og velge et senere leveringstidspunkt?
Dette er dessverre ikke mulig.
Nettbutikken funger som nettbutikker flest, hvor man gjennomfører kjøpet man utfører. Det vil si at fakturaen må betales innen utløpsfristen, hvis ikke vil ordren din bli kansellert.
Dersom du ønsker varer til et senere tidspunkt kan du besøke nettbutikken noen uker før du ønsker varene. Du kan naturligvis da risikere at vi ikke lengre har klaver igjen på lager.
Kan jeg kjøpe for andre personer i nettbutikken?
Nei, det kan du dessverre ikke gjøre.
Når du handler klaver hos Nofence, både i nettbutikken og via salgsavdelingen vår, vil du også bli belastet for et 12 måneders-abonnement for hver klave du kjøper. Abonnementet vil ikke kunne overdras til noen andre.
Jeg angrer kjøpet og vil returnere klavene
Hvis du ikke har betalt betalingsforespørselen vil bestillingen din slettes 24 dager etter forfallsdato.
Jeg har spørsmål om leveringen min
Vi har en egen side for alle spørsmål knyttet til levering og sporing - ta en titt!
Er problemet fortsatt ikke løst?
Hvis stegene ovenfor ikke løste problemet med klaven, kan du kontakte Nofence kundestøtte ved å trykke på knappen nedenfor.
Kontakt oss:
Norge
+47 48 38 64 88
Åpningstider
Man-Fre
9:00 - 15:00